ברוכים הבאים לרנו משאיות
SAINT CALAIS POIDS LOURDS
מרכזי שירות רנו משאיות ב CONFLANS SUR ANILLE, France
סגור
הצג מספר טלפון
שעות פתיחה
| שני | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שלישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| רביעי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| חמישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| שבת | - |
| ראשון | - |
מכירות
| שני | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שלישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| רביעי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| חמישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| שבת | - |
| ראשון | - |
שירות
| שני | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שלישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| רביעי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| חמישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| שבת | - |
| ראשון | - |
חלפים
| שני | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שלישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| רביעי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| חמישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| שבת | - |
| ראשון | - |
General manager
Stéphane SOLDET
02 43 35 72 72
ssoldet@bayi.fr
02 43 35 72 72
ssoldet@bayi.fr
נציג שירות
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
Parts contact
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
3.9 / 5
7 ביקורות
21 May 2024
Jojo Schliffmanala
נשברים שיאים בתחום ההונאה. משאית תקועה שבועיים, סיפקתי את ערכת הקלאץ' (מרצדס 914, אז כמו ספרינטר גדול יותר, נתקו את הגל, משכו את תיבת ההילוכים אחורה, הסירו, הרכיבו, הרכיבו מחדש)....
לא נחתם הצעת מחיר או הסכם עבודה, אפילו לא הוכרז בטלפון או במייל ("מה המספר שלך?" זה רק מודפס על המשאית, אבל היי....כל הכבוד, זה כמו בלגן.....
חשבונית €850😱🤯🤯🤯_. (שימו לב שיש לי עסק, איפה מספר ה-SIRET שלי עליו? האם לא קיים כאן תשלום ב-45 יום?)
להחליף מצמד במשאית מסוג זה, בתנאי בית מלאכה, בור, +שולחן תיבת הילוכים הידראולית, זה לוקח 3 שעות.....4 שעות אם זה יום שני בבוקר אחרי סוף שבוע עמוס..
(איפה הקלאץ' הישן ששמתי לב אליו? ציין?)
אני דורש הסבר למתיחה הזו...
יתר על כן, בדקתי באופן אישי את העבודה שנעשתה. על ידי הסרת כיסוי הבדיקה, יש סיבה להטיל ספק ברצינות החברה. משלמים €850 - THAT (תמונות) ואפילו לא מנקים את הגריז הישן (זה מצפוני). יש אפילו סיבה לתהות אם זה באמת נעשה ולזכור את הקסם של מנקה הבלמים.
תלונה תוגש לרשויות המתאימות...
אני מצרף תמונה של הצעת מחיר של מומחה מרצדס כדי להחזיר את הדברים למחיר ההוגן שלהם... אני לא חושב שצריך להוסיף עוד אחד, זה חד משמעי...
בְּכֵנוּת,
מר ג'ני, מנהל "סכין חדה".
21 May 2024
Estelle
לאחר שהתקלקל 10 ק"מ בהמשך, הפנה אותנו לחנות הזו על ידי "שומרוני מקומי אדיב"... וההרפתקה מתחילה 😩
התקשרתי למוסך כי לא שמעתי מהם. הם אמרו שהם רוצים להחליף את המצמד (שסיפקנו) במשאית ה-914 שלנו, שכל החיים שלנו היו בה (בתנועה). הם הבטיחו לבצע את התיקון במהירות (לא יכלו לספק הצעת מחיר או מחיר משוער, "אני חייב לראות את המשאית" (לכן יש לנו עסק עם "מומחה"; אין לנו ברירה, מכיוון שלא היינו מהאזור, הפנו אותנו לכתובת זו).
בעקבות השיחה הזו, המכונאי לא ידע על איזה רכב אני מדבר!! באופן מפתיע, התעקשתי, והוא לבסוף העביר אותי למנהל הסדנה שלו (שכנראה לא אוהב לדבר עם מכונאות נשים).
הוא אמר לי שהם לא מאוישים ולא יכולים עוד לתת לי זמן אספקה. תיקון, בידיעה שהוא הבטיח לעשות זאת תוך שבוע, וזה רחוק מלהיות המצב!! ביקשתי ממנו שוב הצעת מחיר, הוא הבטיח לעדכן אותנו תוך היום (הוא ביקש ממני שוב את מספר הטלפון שלנו למרות שהוא מודפס בכל המשאית). עדיין אין ציטוט....
ה"שומרוני החביב" שלנו בהיותו אחראי להחזרת המשאית אלינו, המוסך דרש תשלום מפתיע בכרטיס אשראי, האם קיימת העברה מיידית?
לאחר שחזר הביתה 600 ק"מ משם, "השומרוני האדיב" שלנו שילם "באופן תאורטי" בכרטיס האשראי שלו שהטענו עבור השירות הזה.
עד היום, עדיין לא קיבלנו חשבונית נייר חותמת PAID עם התשלום בכרטיס האשראי או קבלה על הנהלת החשבונות שלנו. התקשרתי למוסך כי לא שמעתי מהם, להחלפת המצמד שלנו (שסיפקנו) של משאית ה-914 שלנו שבה כל החיים שלנו נמצאים בה. (זז), הוא הבטיח לבצע את התיקון במהירות, (לא יכול לספק הצעת מחיר או מחיר משוער "אני חייב לראות את המשאית" (לכן יש לנו עסק עם "מומחה", אין ברירה במקביל, לא מהאזור, הופנו אותנו לכתובת זו)
בעקבות קריאה זו, המכונאי לא יודע על איזה רכב אני מדבר!! באופן מפתיע, אני מתעקש והוא סוף סוף מעביר אותי למנהל הסדנה שלו (שכנראה לא מעריך לדבר עם מכונאות נשים)
הוא אומר לי שהם לא מאוישים וכבר לא יכולים לתת לי זמן תיקון בידיעה שהוא הבטיח לעשות את זה תוך שבוע, וזה היה רחוק מלהיות המצב!! אני מבקשת ממנו שוב הצעת מחיר, הוא מבטיח לעדכן אותנו במהלך היום (הוא מבקש ממני שוב את מספר הטלפון שלנו למרות שהוא מודפס בכל המשאית). עדיין אין הצעת מחיר, צד שלישי שאחראי להחזרת המשאית אלינו, המוסך דרש תשלום מפתיע בכרטיס אשראי, אז הפקיד שלנו "באופן תאורטי" שילם בכרטיס האשראי שלו שהטענו. עד היום עדיין לא קיבלנו חשבונית נייר עם התשלום בכרטיס האשראי או קבלה מה"שומרוני החביב" שלנו.
בלגן משמח שמריח של שמן שרוף...
רק אומר.
אני לא יודע מה איתכם, אבל בנוסף לגבות פי שניים ממקומות אחרים, חסימת כלי העבודה של בעלי למשך שבועיים (שלא מבקש פיצויים של ימים), העסק הזה של חשבונית שלא התקבלה, ה"פקיד גואל גואל" הזה המוכר לחברה, אני מוצא את הקלאץ' הזה מסריח מגופרית!!!
... בהתחשב במחיר העבודה המוערך בחנויות מכובדות ומקומיות אחרות בין 350-450 יורו, לעומת 850 יורו (סיפקנו את החלק), חוסר השקיפות הזה וכו', אנו מרגישים שאנו מופרעים, ונומאים בכללים...
13 October 2025
Sebastien Verite
מוסך סופר מועיל ותיקונים טובים
24 May 2024
Stéphanie Rollin
צוות מאוד מקצועי וזמין. עבודה מהירה עם הרבה אדיבות. בקיצור, אנשי מקצוע בעלי תודעת שירות! להמליץ ללא היסוס. תודה!
8 June 2024
Guiome Pouzet
מוסך מעולה, גם ל-Point S וגם לרנו משאיות.
צוות דינמי וידידותי, מוכן לעזור