ברוכים הבאים לרנו משאיות
Popp Fahrzeugbau GmbH Zweigniederlassung
מרכזי שירות רנו משאיות ב Grammetal OT Nohra, Germany
סגור
הצג מספר טלפון
שעות פתיחה
| שני | 07:00 / 19:30 |
| שלישי | 07:00 / 19:30 |
| רביעי | 07:00 / 19:30 |
| חמישי | 07:00 / 19:30 |
| שישי | 07:00 / 19:30 |
| שבת | - |
| ראשון | - |
מכירות
| שני | 07:00 / 19:30 |
| שלישי | 07:00 / 19:30 |
| רביעי | 07:00 / 19:30 |
| חמישי | 07:00 / 19:30 |
| שישי | 07:00 / 19:30 |
| שבת | - |
| ראשון | - |
שירות
| שני | 07:00 / 19:30 |
| שלישי | 07:00 / 19:30 |
| רביעי | 07:00 / 19:30 |
| חמישי | 07:00 / 19:30 |
| שישי | 07:00 / 19:30 |
| שבת | 07:00 / 15:30 |
| ראשון | - |
חלפים
| שני | 07:00 / 19:30 |
| שלישי | 07:00 / 19:30 |
| רביעי | 07:00 / 19:30 |
| חמישי | 07:00 / 19:30 |
| שישי | 07:00 / 19:30 |
| שבת | 07:00 / 15:30 |
| ראשון | - |
General manager
M. Niedobetzki
+49(0)3643828813
m.niedobetzki@popp-fahrzeugbau.de
+49(0)3643828813
m.niedobetzki@popp-fahrzeugbau.de
4.6 / 5
242 ביקורות
15 May 2025
Elke Franke
את המכונית המשומשת ה"חדשה" שלי אספתי היום בסניף נוהרה. מהפנייה הראשונית ועד למסירת המפתחות קיבלנו שירות מקצועי ואמין במיוחד. בנוסף, האווירה הייתה בהחלט אמינה, ידידותית ומסבירת פנים, הן מצד איש המכירות והן מהצוות כולו. כך צריכה להיות קניית רכב... תודה רבה!
8 August 2025
Carlhains Lynth
העובדים מתחת להנהלה פועלים במקצועיות ובמיקוד לקוח. הנהגת החברה, לעומת זאת, מציגה שוב ושוב התנהגות שנראית מפוקפקת מנקודת מבט מסחרית: ליקויים אינם מועברים בשקיפות, התחייבויות לא נשמרות וחלקים מהחשבונאות נראים בלתי מובנים.
וולוו גרמניה אינה פועלת כמתקנת בהקשר זה, אלא מחמירה את הבעיה באמצעות התנהגות פסיבית לגבי תלונות וחוסר נכונות לשתף פעולה.
ראוי לציין: וולוו גרמניה רשומה במזהה מע"מ DE113593224 ומורשית כמתווכת ביטוח בהתאם לסעיף 34ד (1) של חוק תקנות הסחר הגרמני (GewO).
אני שמח להסכים עם החוויות המתוארות להלן - זו גם התחושה שלי כבר הרבה זמן - אך לצערי, הזלזלתי ביוהרה של וולוו והמנכ"ל במקרה של תביעה. אני יכול לתעד 2.5 שנים של עיכוב וסירוב לתקן את הליקויים. הסקירה שלי מתייחסת אך ורק להזמנה, למשלוח ולשירות הקשורים ל-XC60 (גם הוא מתואר באותו אופן על ידי סוקר אחר למטה), כמו גם לדפוסי ההתנהגות שחוויתי באופן אישי.
לדעתי: לא מומלץ. היתרון של אמון מוצה.
נ.ב: יש לי גם XC90 - ה-KBA (רשות התחבורה הפדרלית של גרמניה) שולחת אותו לסדנה בגלל תוכנה פגומה - זכור את "שערוריית הדיזל". Popp, לעומת זאת, מסרב להחזיר את העלויות שנגרמו לתיקון הפגם על פי חוק אחריות המוצר. (ניתן לקבל התכתבות)
29 October 2025
Franz Helmes
ביקשתי פגישת שירות בהתראה קצרה להחלפת מגבי שמשות דרך אתר האינטרנט של הסוכנות. לצערי לא קיבלתי מענה תוך יומיים, השיחות שלי לא נענו ולא קיבלתי התקשרות חוזרת. אני מתעצבן ומאוכזב.
24 July 2025
Luca Reato
הייתי צריך להחליף מגף מפרק CV שדלף שומן תוך זמן קצר וקיבלתי שירות טוב מאוד. פקידי הקבלה מדברים אנגלית, וזה יתרון גדול עבורי, מכיוון שרק עברתי לגרמניה ואני לא דובר גרמנית טוב מדי. המחיר היה בסדר.
21 June 2025
Katharina
שירות מעולה באמת! העובדים בהחלט מקיימים את 7 הבטחותיהם ללקוח ופועלים תוך התמקדות במציאת פתרונות ולטובת הלקוח. אנו ממליצים עליהם בחום! תודה על העזרה המהירה :)