Popp Fahrzeugbau GmbH Zweigniederlassung

מרכזי שירות רנו משאיות ב Grammetal OT Nohra, Germany

Steinbruechenstrasse 9
99428 Grammetal OT Nohra

4.6 / 5
242 חוות דעת מגוגל

שעות פתיחה


שני 07:00 / 19:30
שלישי 07:00 / 19:30
רביעי 07:00 / 19:30
חמישי 07:00 / 19:30
שישי 07:00 / 19:30
שבת -
ראשון -

תיקונים וטיפולים למשאיות
תיקונים וטיפולים למשאיות
השכרת משאיות
השכרת משאיות
שירות מזנון לנהג
שירות מזנון לנהג
אישורי בלמים
אישורי בלמים
שירותי פחחות וצבע
שירותי פחחות וצבע
צבע
צבע
שירות ותיקון לנגררים
שירות ותיקון לנגררים
הידראוליקה
הידראוליקה
שירות ותיקון לדופן הרמה אחורית
שירות ותיקון לדופן הרמה אחורית
תיקוני טכוגרף
תיקוני טכוגרף
כיוון סרנים וגלגלים (פרונט)
כיוון סרנים וגלגלים (פרונט)
החלפת שמשות
החלפת שמשות
מיזוג אוויר
מיזוג אוויר
שירות למשאיות חשמליות
שירות למשאיות חשמליות


מכירות
שני 07:00 / 19:30
שלישי 07:00 / 19:30
רביעי 07:00 / 19:30
חמישי 07:00 / 19:30
שישי 07:00 / 19:30
שבת -
ראשון -
שירות
שני 07:00 / 19:30
שלישי 07:00 / 19:30
רביעי 07:00 / 19:30
חמישי 07:00 / 19:30
שישי 07:00 / 19:30
שבת 07:00 / 15:30
ראשון -
חלפים
שני 07:00 / 19:30
שלישי 07:00 / 19:30
רביעי 07:00 / 19:30
חמישי 07:00 / 19:30
שישי 07:00 / 19:30
שבת 07:00 / 15:30
ראשון -

General manager
M. Niedobetzki
+49(0)3643828813
m.niedobetzki@popp-fahrzeugbau.de

4.6 / 5
242 ביקורות
שלח ביקורת
15 May 2025 Elke Franke
את המכונית המשומשת ה"חדשה" שלי אספתי היום בסניף נוהרה. מהפנייה הראשונית ועד למסירת המפתחות קיבלנו שירות מקצועי ואמין במיוחד. בנוסף, האווירה הייתה בהחלט אמינה, ידידותית ומסבירת פנים, הן מצד איש המכירות והן מהצוות כולו. כך צריכה להיות קניית רכב... תודה רבה!
8 August 2025 Carlhains Lynth
העובדים מתחת להנהלה פועלים במקצועיות ובמיקוד לקוח. הנהגת החברה, לעומת זאת, מציגה שוב ושוב התנהגות שנראית מפוקפקת מנקודת מבט מסחרית: ליקויים אינם מועברים בשקיפות, התחייבויות לא נשמרות וחלקים מהחשבונאות נראים בלתי מובנים. וולוו גרמניה אינה פועלת כמתקנת בהקשר זה, אלא מחמירה את הבעיה באמצעות התנהגות פסיבית לגבי תלונות וחוסר נכונות לשתף פעולה. ראוי לציין: וולוו גרמניה רשומה במזהה מע"מ DE113593224 ומורשית כמתווכת ביטוח בהתאם לסעיף 34ד (1) של חוק תקנות הסחר הגרמני (GewO). אני שמח להסכים עם החוויות המתוארות להלן - זו גם התחושה שלי כבר הרבה זמן - אך לצערי, הזלזלתי ביוהרה של וולוו והמנכ"ל במקרה של תביעה. אני יכול לתעד 2.5 שנים של עיכוב וסירוב לתקן את הליקויים. הסקירה שלי מתייחסת אך ורק להזמנה, למשלוח ולשירות הקשורים ל-XC60 (גם הוא מתואר באותו אופן על ידי סוקר אחר למטה), כמו גם לדפוסי ההתנהגות שחוויתי באופן אישי. לדעתי: לא מומלץ. היתרון של אמון מוצה. נ.ב: יש לי גם XC90 - ה-KBA (רשות התחבורה הפדרלית של גרמניה) שולחת אותו לסדנה בגלל תוכנה פגומה - זכור את "שערוריית הדיזל". Popp, לעומת זאת, מסרב להחזיר את העלויות שנגרמו לתיקון הפגם על פי חוק אחריות המוצר. (ניתן לקבל התכתבות)
29 October 2025 Franz Helmes
ביקשתי פגישת שירות בהתראה קצרה להחלפת מגבי שמשות דרך אתר האינטרנט של הסוכנות. לצערי לא קיבלתי מענה תוך יומיים, השיחות שלי לא נענו ולא קיבלתי התקשרות חוזרת. אני מתעצבן ומאוכזב.
24 July 2025 Luca Reato
הייתי צריך להחליף מגף מפרק CV שדלף שומן תוך זמן קצר וקיבלתי שירות טוב מאוד. פקידי הקבלה מדברים אנגלית, וזה יתרון גדול עבורי, מכיוון שרק עברתי לגרמניה ואני לא דובר גרמנית טוב מדי. המחיר היה בסדר.
21 June 2025 Katharina
שירות מעולה באמת! העובדים בהחלט מקיימים את 7 הבטחותיהם ללקוח ופועלים תוך התמקדות במציאת פתרונות ולטובת הלקוח. אנו ממליצים עליהם בחום! תודה על העזרה המהירה :)