ברוכים הבאים לרנו משאיות
NOYENS TRUCKS NV
מרכזי שירות רנו משאיות ב OLEN, Belgium
סגור
הצג מספר טלפון
שעות פתיחה
| שני | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| שלישי | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| רביעי | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| חמישי | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| שישי | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| שבת | 07:30 / 12:00 |
| ראשון | - |
General manager
danny@noyenstrucks.be
Sales contact
Danny Noyens
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
נציג שירות
Dick De Groof
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
Parts contact
Luc Pauwels
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
4.2 / 5
99 ביקורות
21 May 2025
Sherzodbek Khudoyarov
שירות מעולה, צוות ידידותי, הציע קפה, יש אינטרנט אלחוטי
10 April 2025
Сергей Иванов
Менял в апреле 2025 тахограф в тягаче. Приехал с контейнером на шасси. Мест встать было предостаточно. Встал на свободное самостоятельно, без указаний. Отсоединил телегу. Записал километраж, название фирмы и номер тягача. Взял техпаспорт. Пошел в офис, где были приятные и веселые работники - женщина и мужчина. Мужчина взял техпаспорт, сверил информацию, попросил ключи и предложил ожидать. В офисе есть столовая с кофе, посудой, водой, мусорным ведром
Много стульев и столы. Есть шустрый вай-фай. Имеется туалет. Душа не видел.
Сделали всё достаточно быстро, сделал распечатку, где ребята механики поставили штампы сервиса.
Работники офиса даже распечатали мне таможенные документы по моей просьбе, за что им особое и отдельное спасибо!!!
Уровень сервиса и его команды очень высок!!!!! Вот бы все сервисы были такие компетентные и гостеприимные!
Всем удачи и шершавых дорог;)
3 June 2024
Lise Geerinckx
לקחתי את משאית הסוסים שלי למוסך כי היא לא התניעה כמו שצריך והציגה כל מיני נורות אזהרה. בהתחלה הם עבדו על זה וכביכול תיקנו את זה, אבל כשרציתי לעזוב, קיבלתי את אותן נורות אזהרה. הם עבדו על זה שוב בשלב הזה, ונאלצתי לשלם פעמיים על עבודה, למרות שבסופו של דבר הם תיקנו משהו שמחשב הניתוח שלהם כבר הראה בפעם הראשונה. נסעתי הביתה, ושלושה ימים לאחר מכן ניסיתי להפעיל מחדש את המשאית, והיא לא עשתה כלום. אין תגובה למפתח, אין אורות, אין צליל, שום כלום. התקשרתי אליהם ואמרתי להם שזה לא מצחיק ששילמתי מעל 300 אירו רק כדי לקבל בעיה גדולה עוד יותר מזו שהגעתי איתה. כל מה שקיבלתי בטלפון היה "כן, צריך להחליף את הסוללה", ולא הייתה שום תגובה כששאלתי אותם למה בעצם שילמתי הרבה עבודה בחינם בפעם הקודמת. הם לא יראו אותי שוב כי השירות באמת נורא.
17 April 2025
k1000000 k1000000
הורידו את הקבינה במשאית ושברו את השמשה, אמרו שנפל חפץ מהמיטה, אבל החפץ הזה היה מאובטח היטב, בנוסף ביקשתי 2 פעמים להישאר במוסך ולבדוק כדי להימנע ממקרים כאלה, בסופו של דבר, כשהמתנתי במשרד, התקשרו אליי וזו הייתה הפתעה!!!
6 November 2020
Stephanie Van Coillie
שלוש חוויות רעות ברצף.
1) שמן נמכר במחיר כפול.
2) קיבלה חשבונית למרות שהיא באחריות. נאלצנו להתקשר שלוש פעמים לפני קבלת תשובה, ולבסוף קיבלנו תעודת זיכוי לאחר קבלת תזכורת.
3) הוחלף צמיג דרך שירות 24/7 של רנו. זה לקח 15 דקות וללא חומרים, מה שהוביל לחשבון של €850.00. התגובה: "היית צריך להתקשר אלינו קודם". כשהתברר שכן, אמרו לי: "מזל קשה".
חבל שזו הייתה תגובת המוסך.