ברוכים הבאים לרנו משאיות
LILLE METROPOLE VI - BASE NORD
מרכזי שירות רנו משאיות ב RONCQ, France
סגור
הצג מספר טלפון
שעות פתיחה
| שני | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| שלישי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| רביעי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| חמישי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| שישי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| שבת | 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30 |
| ראשון | - |
מכירות
| שני | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| שלישי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| רביעי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| חמישי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| שישי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| שבת | - |
| ראשון | - |
שירות
| שני | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| שלישי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| רביעי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| חמישי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| שישי | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| שבת | - |
| ראשון | - |
General manager
Bernard BACQUET
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
Sales contact
Franck LIENARD
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
נציג שירות
Fabrice DUMOULIN
03 20 11 48 47
fabrice.dumoulin@coquide.com
03 20 11 48 47
fabrice.dumoulin@coquide.com
Parts contact
Freddy RICHARD
03 20 11 48 47
freddy.richard@coquide.com
03 20 11 48 47
freddy.richard@coquide.com
4.2 / 5
107 ביקורות
21 May 2024
ask me
לגמרי לא מקצועי.
בעקבות האומדן ותחילת העבודה על הרכב שלי, המכונאי הראשי פנה אליי כי הנעילה המרכזית בתא הנוסעים כבר לא פעלה, צילינדר המנעול הסתובב בחופשיות, ורצו לחייב אותי על פתיחת הדלת. ציינתי שהמנעול והנעילה המרכזית פעלו בעת הורדת המשאית וזה לא צוין בדוח מצב הרכב.
עניתי בסדר, לא שאלתי אם החליפו את הסוללה בשלט כדי לא להתחצף.
כאשר הרמתי את הרכב שלי, רעש הכביש עדיין היה שם למרות ההערכה של 150 אירו ועלות התיקון של 1600 אירו. הם לקחו את הרכב בחזרה, תיקנו את הטעויות שלהם והחזירו לי אותו בשבוע שלאחר מכן. (במהלך נסיעת המבחן הראשונית, ראש הצוות היה מבין, בניגוד למנהל הסדנה, שהיה פחות ישר.) לאחר שהחזרתי את הרכב שלי, החלטתי להחליף מצבר בעצמי, למקרה שלא עשו זאת כבר. הקסם קרה והנעילה המרכזית עובדת לאחר שהחליפו סוללה בשלט!
איך הם יכולים לטעון שהם מקצוענים המתמחים במותג הרכב שלי ואפילו לא להתחיל בבדיקת הסוללה של שלט הנעילה המרכזית כשהיא לא עובדת?
אחרי זה, המכונאי הראשי אמר לי שהם כבר נתנו לי מתנות...(???) כשכל מה שהם עשו זה לכסות על הטעויות שלהם באבחון, תיקון ובדיקות רכב...
והוא מסרב להחזיר לי על שירות פתיחת דלתות הרכב שגבו ממני, למרות שבדיקת הסוללה של השלט הייתה פותרת את הבעיה!
יתר על כן, מצאתי עוד בורג שבור, שלא אובחן, תוקן או אפילו שם לב, למרות שהוא היה רק 30 ס"מ מהמקום שבו הם עבדו. (תושבת מנוע)
הם שם כדי לאבחן את רצועת הקרקע הרופפת ולנסות לחייב אותך על התיקון המיושן הזה. אבל עבור בורג חסר, הנראה בתא המנוע 30 ס"מ מהמקום שבו הם עובדים, הם לא נמצאים בשום מקום. וכשזה מגיע לבדיקת המצבר במערכת הנעילה המרכזית, פתאום אף אחד לא נמצא בסביבה; הם מציעים מיד לחייב אותך על פתיחת הדלת!
אפשר לראות שהרבה יותר משתלם להם לגבות תשלום על פתיחת דלת מאשר על סוללה שעולה פחות מ-2 יורו בחנות צילום!
מילה לחכמים...
נ.ב.: הייתי חייב לתת כוכב אחד, אבל לא מגיע לממסד הזה!!! הימנע מזה!
זה לא דומה לאנשי המקצוע במוסך רנו משאיות בביון שבאמת יודעים מה הם עושים, וזה מראה בחשבון ובאיכות השירות!
22 January 2019
Jardin paysage
קבלת פנים ושירות מקצועיים לתחזוקה או רכישה של רכבי שירות, חיסרון גדול בראייה ישירה של צוותים שמושכים זה את זה ברגליים וגם הצד האדמיניסטרטיבי שלוקח יותר זמן מתיקון הרכב שלכם...
7 August 2020
Didier LEFEBVRE
קבלת פנים נהדרת, שירות מעולה. הצוות קשוב ומגיב. שוב תודה לקבלה של חנות החלפים ולסדנה.
צוות בית הספר למירוץ ווינפילד
21 June 2020
Augustin
קבלת פנים הגונה, אבל זה לקח יותר משעה וחצי לתקן צמיג, במיוחד עם ערכת Norauto, למרות שהיינו אמורים להיות במצב חירום...
13 September 2022
matthieu tissoires
התקשרתי הבוקר ב-8 בבוקר ונעזרתי במקום כעבור שעה! היענות אופטימלית! תודה לך!