GARAGE GAUDIER BEAUGENCY

מרכזי שירות רנו משאיות ב BEAUGENCY, France

69 avenue d'Orléans
45190 BEAUGENCY
4.3 / 5
94 חוות דעת מגוגל

שעות פתיחה


שני 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
שלישי 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
רביעי 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
חמישי 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
שישי 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
שבת 08:00 / 12:00
ראשון -

תיקונים וטיפולים למשאיות
תיקונים וטיפולים למשאיות
שירות מזנון לנהג
שירות מזנון לנהג
שירות ותיקון לרכב מסחרי קל
שירות ותיקון לרכב מסחרי קל
מימון
מימון



נציג שירות
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr

4.3 / 5
94 ביקורות
שלח ביקורת
2 August 2025 K-raule Mek
לאחר תקלה בכביש המהיר A10 ב-24 ביולי (DS3 Crossback, ידית הילוכים שבורה), באזור המנוחה של Blois-Villerbon, לכיוון בורדו, התגובה והטיפול היו מהירים ויעילים מאוד (משאית התקלה הגיעה תוך פחות מ-20 דקות!) ברצוננו להודות שוב לכל הצוות על המהירות, היעילות, האדיבות והידידות! הצלחת להרגיע אותנו! עזרת לנו בתקופה שבה היו לנו חששות וספקות רבים (עם ילד בן 4 איתנו, זה היה די מלחיץ). מצאתם לנו מוסך מהשורה הראשונה שתיקן לנו את הרכב תוך פחות משבוע (זו הייתה שיא עונת התיירות). לעולם לא נוכל להודות לך מספיק!! תודה על האדיבות שלך!!!
21 November 2025 Andréa TRNS
5/5 על ההיענות והידידותיות של המכונאי. עם זאת, 0/5 עבור שירות המוסך. חיכינו שבוע להצעת מחיר שלא הגיעה, למרות מעקבים חוזרים ונשנים. כל הזמן חיכינו לכלום! מבחינת כישורים מכניים: אין הערה.
14 November 2025 sab8345
הייתי נותן למכניקה 5/5. הם היו אדיבים במיוחד. 1/5 על כל השאר. תיקון שהיה אמור לקחת יום אחד לקח שלושה. וגם בבוקר המשלוח לא היו להם את החלקים. בזמן שחיכינו לאסוף את הרכב, היו חמישה או שישה מכונאים במשרד, אחד צנח בכיסאו וניסה לשים סלים בפח האשפה שלו, אחרים חיכו, ואפילו לא היה להם את האדיבות להגיד שלום. כשהגיע הזמן לשלם, המזכירה ממש צחקה עלינו. אם אנחנו מפריעים להם, הם לא צריכים לעשות את העבודה הזו.
16 July 2025 Frederic Langeois Delage
תודה גדולה לתמיכה הפרימיום שנתן יונתן וכל הצוותים במפעלי גאודי. צמיג פרוץ ב-A10. תמיכה ברמה גבוהה עבורנו. אני טרנספורטר PMR. היו לי 2 אנשי PMR על הסיפון. תודה גדולה להם.
27 September 2025 Dan Tast
גל ההינע שלי נשבר בכביש המהיר. למרות שהיה ברור שהוא נשבר בהגה, הבעלים טען שלא ניתן לשלול נזק לתמסורת. הרכב אפילו לא הועלה על מנוף כדי לבדוק את הנזק, שהיה צורך להעריך את הנזק. הרכב לא הוזז במשך ימים. במקום זאת, הם אמרו ל-ADAC שזה הפסד מוחלט. לאחר התייעצות עם שני מכונאים מוסמכים, הצלחתי לשכנע את ADAC לקחת את הרכב למוסך אחר. במקרה של אובדן מוחלט, הייתי צריך לכסות את העלויות בעצמי. על זה, הם גבו ממני עוד 115 אירו עבור פחות מ-3 ק"מ. אוקיי, ה-ADAC מכסה את זה, אבל בסופו של דבר היה בונוס נוסף שהמוסך לא רצה להתמודד עם הנזק. התוצאה מבחינתי הייתה שהמכונית הייתה נשארת במקום שבו הייתי, ולא הייתי יודע איך להחזיר את הקרון שלי לגרמניה. בסופו של דבר ביליתי שבועיים בהתכתבות עם מוסכים ועם ADAC. אה, ועל חיבור הקרון למשאית הגרר, שלא הייתה נסיעה נפרדת, הם גבו עוד 230 אירו. זה די כבד. במקרה דומה, עליהם לדרוש להיגרר למוסך מתאים מיד. אם אין מוטיבציה לטפל בנזק, אז לא צריך להקשות עוד יותר על חייהם של אנשים.