ברוכים הבאים לרנו משאיות
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
מרכזי שירות רנו משאיות ב ARVEYRES, France
סגור
הצג מספר טלפון
שעות פתיחה
| שני | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שלישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| רביעי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| חמישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שישי | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| שבת | - |
| ראשון | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
נציג שירות
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 ביקורות
28 October 2025
Vonnyck Leduigou
תודה רבה על קבלת הפנים. תודה מיוחדת למר קרלוס על המומחיות וההבנה שלו. כל הכבוד למוסך רנו הזה.
4 March 2025
S L
אני מגיע לדלפק הקבלה של החלקים, אני אומר שלום, האדם אומר שלום בחזרה.
שני אדונים נמצאים כעת בדלפק הקבלה של החלקים, כל אחד מול המחשב שלו. אני מחכה ומחכה, אני אומר לעצמי שאני הלקוח היחיד שם, אז עוד מעט ישאלו אותי מה אני צריך.
ובכן לא, אדישות מוחלטת לנוכחות שלי, עד לנקודה שבה זה מעצבן אותי לחכות כל כך הרבה זמן בלי שאף אחד יגיד לי כלום. אני מפנה את הגב, אני מבין היטב שלא באתי.
אז בשבילי זה פשוט: הם לעולם לא יגעו במשאית שלי בהתחשב בקבלת הפנים והעניין של החבר'ה.
20 August 2024
Olivier Dubergey
שלום
משאית רנו סוג C 430 26 טון נרכשה חדשה באוקטובר 2023, כלי העבודה היחיד שלי
התקלקל ב-11 ביולי 2024 (הממראה הכוח התקלקל)
מאז המשאית נמסרה לרנו ליבורן
חלקים אמורים להגיע כל 3 ימים
אבל עדיין כלום
בשום שלב לא שואלים איך אני עובד
החברה שלי בסכנה
וכלום, אף לא פיסת מידע אחת
זה לא מקובל על חברה כזו
מתי יהיה פתרון? איך אני עובד?????
אני ממתין לתשובה מהירה ובעיקר לתיקון המשאית שלי, פיצוי על החודש שלא עבדתי וקבלת השכירות!
12 January 2024
Coustes Amandine
שלום, לאחר שהשתמשתי בשירותי משאית רנו תהיתי מספר פעמים אם אני לא נמצא במצלמה נסתרת
נאלצתי לחכות חודשים עד שמישהו יתנשא שיעשה את התיקון שלי.
כשהצלחתי סוף סוף לשחזר את הרכב שלי התנתק הפגוש שלי כמו גם קשתות הגלגלים.
נאלצתי להחזיר את הרכב שלי או שהם העזו להאשים אותי בהתנהגותי הרעה באומרו לי שכנראה פגעתי בחיה.
נאלצתי להביא מנהל שהסכים איתי בכך שאישר שהעובד עשה את עבודתו בצורה גרועה.
הם אומרים לי ליצור איתי קשר עם קבלת החלקים החדשים כדי לבצע תיקונים.
ללא חזרה לאחר שבועות, נאלצתי לעקוב אחר תירוץ אחר בכל פעם (ללא חלקים מהספק, חלקים שגויים נשלחו וכו')
נאלצתי להחזיר את הטנדר ולאבד עוד יום עבודה כדי לחזור על התיקונים.
בקיצור, חילצתי את הרכב שלי בערב, הסתכלתי יותר מקרוב למחרת, וראיתי שהוא נתלש שוב, הפגוש אפילו לא הוחזר לתא הנוסעים שלו.
לא אפסיק שם ואצור קשר עם התאחדות הצרכנים וכן למחלקה המשפטית שלי.
על הנזק ואובדן השתכרותי בהשוואה לימי העבודה האבודים שלי.
14 August 2025
patrick favereau
אני מאוד ידידותית 🙂